pratilipi-logo પ્રતિલિપિ
ગુજરાતી

“અભિમાન”

4.7
875

<p>અરે ભગવાન, આવડી મોટી સજા શા માટે ?</p>

હમણાં વાંચો
લેખક વિશે
author
નિખિલ વધવા

My Self Nikkhiil Vadhva , now I am Just Learning about Writing.

ટિપ્પણીઓ
  • author
    આપનું રેટિંગ

  • કુલ ટિપ્પણી
  • author
    Divyang Shah
    06 જુલાઈ 2017
    point out without naming is really difficult. done very well :)
  • author
    Vishal Kasundra
    12 ઓગસ્ટ 2016
    Nice poem. Really like it Nik's.
  • author
    mayank vegad
    30 ઓગસ્ટ 2017
    ખૂબ જ મહત્વ કાંક્ષી
  • author
    આપનું રેટિંગ

  • કુલ ટિપ્પણી
  • author
    Divyang Shah
    06 જુલાઈ 2017
    point out without naming is really difficult. done very well :)
  • author
    Vishal Kasundra
    12 ઓગસ્ટ 2016
    Nice poem. Really like it Nik's.
  • author
    mayank vegad
    30 ઓગસ્ટ 2017
    ખૂબ જ મહત્વ કાંક્ષી